4 Kasım 2010 Perşembe

Hak Edene…

Aşk ne güzel şeymiş be sevgilim…
Sevmek, sevildiğini hissetmek…
Sabah uyandığında “Günaydın canım” ı duymak ne güzelmiş…
Ne güzelmiş seninle bir şeyler paylaşmak…
Hiç tanımadığım insanların anılarını dinlemek…
Hiç girmediğim bir okulu anlatman…
Aşk çok güzelmiş be sevgilim, çok…


Tarif edebilsem keşke…
Hani desem ki kalbine konması bir kelebeğin;
Veya sıkıcı bir okul gününde bu satırları dökmek kalemimden…
Ama kelebeğin ömrü bu kadar kısayken
Kalemimin ucu her an bitebilecekken…
Hani sonsuzluk desem bilinmezlik gibi…
Nasıl bilmez insan içinde alevlenen ateşi..?


Romanlarda geziyorsun, şarkılarda şiirlerde…
Sahi canım niye senaristler her aşk filminde seni yazıyor?
Her fırça darbesinde mi varsın yoksa görmek istediğimi mi görüyorum?
Perdeler senin için açılıyor sanki…
Sanki seni bekliyor koca salon…
Flaşlar senin için patlıyor sanki…
Objektifler senden başkasını çekmemeye yeminli sanki sevgilim…


Elimi hiç bırakma sevgilim…
Hep gülen gözlerinle bak bana…
Sakın ıslanmasın ay tenin
Süzülüp kalbimi hançerlemesin bir damla bile yaş…
Hani ayrıklıkta yazılır ya genelde şiirler
Bak sevgilim, ben hak edene yazdım…
Yılları hak etmemiz dileğiyle yazdım… =)
Oğuz CİCAK

1 yorum: